Heu pensat mai totes les possibilitats que poden sorgir mentre fem uns panellets amb l'alumnat de l'aula?
Ja iniciem unes setmanes abans pensant com comunicarem a la comunitat educativa quan farem la festa. Per equips conversem, proposem, provem i finalment acordem què hi posarem als cartells anunciadors.
Durant el procés van sorgint dubtes, també els companys/es ens aporten idees de millora del cartell. Finalment, ja tenim els cartells preparats per presentar a la resta de companys de l'aula i escoltar les valoracions. Ara ja podem repartir-los per l'escola.
També uns altres grups han passat per totes les aules preguntant quines activitats han preparat per a la celebració de la castanyada i així poder anotar-ho al díptic que repartiran a tot l'alumnat.
S'aproxima la setmana de la castanyada i estem una mica inquiets/es preparant tot el què necessitem per a fer els panellets. Unes classes els faran de coco, altres d'ametlla, altres amb decoracions diverses,...
Ja tenim problemes matemàtics per a treballar:
- Quants panellets necessitem?
- Pesarem grams o quilos?
- Com els repartirem entre tots?
- Quant ens han costat els ingredients?
- Ens han tornat bé el canvi?
- Llistat d'eines que utilitzarem.
- Llistat d'ingredients.
- Text instructiu
- Peu de foto
- Redacció de tot el procés,..
I moltes més activitats que aniran sorgint després de fer els panellets.
Bon profit!
Juanjo i Carmina
Molt b!! Carmina!! ;-)
ResponElimina